Garantie si service

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale.

Certificatele de garantie sunt emise de catre CantarMag.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@cantarprod.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

Centrul de service CantarMag

Centrul de service CantarMag este responsabil pentru asigurarea garantiilor produselor pentru care s-a emis un Certificat de Garantie CantarMag.

Procedura de asigurare a garantiilor: Produsele defecte, expediate catre Centru de Service, trebuie sa fie obligatoriu insotite de factura de achizitie (copie) si certificat de garantie in original.
In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect in Centrul nostru de Service, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original.

Diagnosticarea
Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect in Centrul de Service. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, Centrul de Service CantarMag se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

Remedierea
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Returul la client
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din Centrul nostru de Service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

 

Informare si suport

Departamentul nostru va ofera suport pentru orice situatie aparuta in relatia dumneavoastra cu CantarMag.
Pentru informatii suplimentare despre produse ne puteti contacta la :

Tel:        +40(241)-622.197
Fax:       +40(241)-622.197
e-mail:  
sales@cantarprod.ro

Posibilele situatii aparute post-vanzare care vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti sunt:
- produse livrate incomplet sau incorect,
- livrari intarziate,
- produse ce nu sunt functionale la receptie sau in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari,
- produse al caror termen de rezolvare in service este depasit.
 

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de CantarMag.

- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul CantarMag sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

- Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de CantarMag.

- Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service CantarMag insotite de factura de achizitie (copie)si Certificat de Garantie CantarMag in original.

NOTA
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

 

Renuntarea la cumparare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.


Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.


Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Se incarca...